فروش ويژه ادكلن گوچي فلورا 1966 زنانه ادكلن گوچي فلورا ۱۹۶۶ زنانه

توضيحات محصول عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶ – Flora by Gucci 1966 Gucci for women

عطر ادكلن زنانه فلورا ۱۹۶۶ از برند مطرح و شناخته شده گوچي در بهار سال ۲۰۱۳ ، پس از موفقيت چشمگير نسخه ي اصلي گوچي قلورا ادو پرفيوم سال ۲۰۰۹ و با الهام از طرح روسري گلدار اين برند ، طراحي و به بازار عرضه شد. عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶ در تيراژ محدود، عطري بينظير با تركيبات گل دار است كه بيانگر ظرافتي نهفته در حس لمس اندام بانويي زيبا ميباشد. در نت ابتدايي اين عطر با يادداشتي تاريك و تند از تركيب فلفل بوربن و ترنج تازه مواجه خواهيم بود.

در قلب و ميانه ي رايحه ي اين عطر با يادداشتي غني از تركيب گل رز و گل صد توماني همراه بوده و احساس قدم زدن در باغي پر از گل را برايتان تداعي خواهد نمود. در بخش پاياني و يادداشت اصلي اين عطر، نعناع هندي ، خس خس و مشك با يكديگر مخلوط شده تا علاوه بر پايدار سازي ، حرارت و گرماي خاصي به اين عطر ببخشد. بطري اين عطر همانند نسخه ي اصلي بوده كه اينبار با قامتي كشيده و به رنگ سياه طراحي شده است. اين عطر در سايز ۱۰۰ ميلي ليتر و با غلظت ادو پرفيوم در اختيار و مصرف عموم قرار گرفته است.

عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶

سال توليد عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶ : ۲۰۱۳
سايز عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶ : ۱۰۰ ميل
قيمت عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶ : ۳۸۰٫۰۰۰ تومان     ۳۶۵٫۰۰۰

جنسيت : زنانه
نوع عطر : Eau de Parfum
رايحه اصلي : گرم
رايحه فرعي : تند

 

كيم كالا (مرجع خريد عطر و ادكلن) محصولي اصيل با پخش بوي عالي و ماندگاري بالا از برند گوچي ، تحت نام عطر ادكلن زنانه گوچي فلورا ۱۹۶۶ ، تقديم شما عزيزان مينمايد.

از نگاه اسپلندور شما ميتوانيد گوچي فلورا ۱۹۶۶ زنانه را در تمامي ماه هاي سال استفاده كنيد و از رايحه آن لذت ببريد.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد