فروش ويژه خرد كن پلين

توضيحات محصول

شما با استفاده از خردكن پلين به راحتي و آساني قادر خواهيد بود تا هر آن چه را كه از ميوه و صيفي جات نياز داريد خرد كرده و در اندازه هاي يكسان و شكيل برش دهيد. خردكن پلين يكي از وسايل ضروري براي هر آشپزخانه اي و هر آشپزي ميباشد كه به همراه يك عدد پوست كن و يك رنده در اختيار شما خريداران گرامي قرار خواهد گرفت. با استفاده از خردكن پلين مي توانيد خلاقيت خود را در آشپزي و تهيه ي سالاد به رخ همگان بكشيد. خلاقيت هاي خودتون رو به نمايش در بياريد، سالاد هاي زيبايي ارايش كنيد، خرد كن پلين يك ابزار همه كاره در رنده و خرد كردن هر چيزي در آشپزخانه مي باشد. خرد كن پلين دستياري همه فن حريف براي شماست.

خردكن پلين ارزان و اصل را ميتوانيد از فروشگاه كيم كالا به همراه گارانتي عدم رضايت ۷ روزه تهيه نماييد (در صورت نا رضايتي مشتري كالا عودت داده شده و مبلغ به حساب مشتري برگردانده ميشود، بديهي است كه هزينه هاي ارسال بر عهده مشتري خواهد بود).

خرد كن پلين

اگر شما خانواده پرجمعيت و شلوغي داريد يا بصورت متناوب ميهماني­ هايي ترتيب مي­دهيد، آيا شما به وسيله ­و دستياري نياز داريد تا با سرعت بالا سيب­ زميني­ ها را خلال كند و يا هويج را سريع رنده كند و يا اينكه بدون آسيب به دستان شما، ميوه ­ها (خيار، سير، فلفل دلمه، گوجه، پياز، سيب، پرتقال و…) را بصورت حلقه حلقه براي تهيه انواع سالادهاي فصل و ميوه آماده كند. و خيال شما را از يك ميزباني عالي راحت كند. اما صرفا سرعت بخشيدن به كارها در آشپزخانه كافي نيست! مطمئنا بسيار با اهميت است كه ميوه­ ها و سبزيجات يك شكل و زيبا خرد شوند. تا مهمانان با ديدن خلاقيت در خرد كردن ميوه و سبزيجان و سالاد حيرت زده شوند.  براي مثال؛ فرض كنيد شما قصد داريد خيار يا كدو را حلقه حلقه كنيد، با استفاده از خردكن پلين شما حلقه ­هاي داراي قطر يكسان و مشابه يكديگر خواهيد داشت. سليقه در درست كردن سالاد و يا خلال كردن سيب زميني بسيار مهم است. چرا كه زيبايي در خرد كردن يكي از امتياز هاي آشپزي مي باشد، بطوري كه مهمان شما با ديدن اين سليقه شما با اشتياق بيشتري غذا را ميل خواهد كرد.

فروش خرد كن پلين

ويژگي‎هاي خرد كن پلين :
وسيله‎اي فوق العاده كاربردي و چندكاره – استاد همه فن حريف در آشپزخانه شما
خرد كردن و تكه تكه كردن ميوه و سبزيجات فقط با يك حركت، بسيار آسان
وسايل بسيار كاربردي معادل ۱۰ وسيله آشپزخانه
خرد كردن ميوه هاي رسيده و نرم شده بدون ذره اي له شدگي، اين هم به دليل وجود تيغه هاي بسيار قوي و تيز آن مي باشد
داراي پوست كن بسيار تيز
حذف كامل خطر بريدگي دست با كارايي بسيار آسان
داراي پوششي محكم براي نگهداري مواد غذايي در يخچال و بيرون از يخچال
شستشوي آسان با دست يا ماشين ظرف شويي
تيغه هاي تيز بسيار باكيفيت ساخته شده از استيل ضد زنگ و با عمر بسيار طولاني

فروشگاه پلين

اجزاي محصول خردكن پلين:
يك عدد پوست­ كن
يك درپوش به منظور نگهداري مواد در داخل آن (مي توان به جاي ظرف نگهدارنده غذا ازش استفاده كرد)
يك سري براي ورقه كردن و رنده كردن بهمراه دسته محافظ
دو سري به منظور خرد كردن كوچك، متوسط و بزرگ (سايز هاي متفاوت)

رنده و خرد كن پلين (نايسر دايسر)

 

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد