فروش ويژه ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ

توضيحات محصول ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ

ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ يك وسيله بسيار جالب براي كساني كه تو اين دنياي پر از مشغله مناسب ترين وسيله براي افراد حواس پرت است. اين دستگاه به شما كمك مي كند تا از سرقت و گم شدن كيف پول و موبايل، كودكان و اشياء گران قيمت و… جلوگيري بعمل بيايد. اين وسيله توسط اينترنت گوشي كار مي كند. شما مي توانيد اين محصول را با قيمت مناسب از ما بخريد. ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ ارزان ترين و كوچكترين ردياب جهان مي باشد كه توسط فروشگاه كيم كالا عرضه مي گردد.

 

مشخصات و موارد كاربرد ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ:

جلوگيري از سرقت و گم شدن كيف پول، موبايل و هر چيز ديگري

وسايل شخصي، و حتي كودكان شما…

ثبت آخرين موقعيت دستگاه بر روي نقشه گوگل (نقشه زنده جهان)

با استفاده از اينترنت موبايل

رديابي وسايل و يا كيف گمشده شما

نمايش آخرين محل پارك اتومبيل بر روي نقشه گوگل

قابل استفاده بر روي تمام گوشي هاي اندرويد و اپل IOS

قابل استفاده هم با بلوتوث هم با GPS (برد مفيد بلوتوث ۲۵ متر)

داراي نرم افزار هوشمند با امكانات مختلف

ثبت آخرين موقعيت دستگاه بر روي نقشه گوگل با استفاده از اينترنت موبايل

اندازه: ۱۵ * ۹ * ۱٫۵ سانتي متر

امكان استفاده به عنوان ريموت شاتر بلوتوث (جهت عكاسي از راه دور)

طراحي شكيل و زيبا در رنگ هاي مختلف

ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ

فروش ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ

تنها كافي است ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ را داخل خودرو، كيف پول و يا درون جيب كودك خردسال خود بگذاريد. حال بوسيله اپليكيشن هوشمندي كه بر روي گوشي موبايل خود نصب كرده ايد، در هر لحظه، آخرين موقعيت وسيله و يا كودك خود را بر روي نقشه گوگل (نقشه زنده جهاني) مشاهده نماييد. نحوه كار اين ردياب بدين گونه هست كه از طريق بلوتوث به موبايل متصل شده و آخرين محلي كه در آنجا قرار دارد را به وسيله اينترنت موبايل، در نقشه گوگل ذخيره خواهد كرد و بدين گونه مي توانيد از آخرين موقعيت لوازم گمشده يا سرقت شده خود مطلع و آگاه شويد! اپليكيشن مربوطه اين دستگاه بر روي تمامي گوشي هاي موبايل اندرويد و اپل IOS قابل نصب است.

ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ، به گونه اي طراحي شده است كه اگر وسيله گم شده مسافت معيني از شما دورتر شود (اين مسافت در نرم افزار مربوطه قابل تنظيم است)، با صداي آلارم خود به شما هشدار مي دهد و اين امر مانع سرقت كيف و وسايل شما مي شود. همچنين آلارم همزمان با دستگاه ردياب از طريق موبايل شما هم به صدا در مي آيد.

يادتان رفته است كه اتومبيل خود را در كدام كوچه و يا خيابان پارك كرده ايد؟ جاي اتومبيل را در پاركينگ هاي مراكز خريد پيدا نمي كنيد؟ بوسيله ردياب هوشمند بلوتوث، آخرين موقعيت اتومبيل خود را بر روي نقشه گوگل مشاهده كنيد و بدون استرس آن را پيدا كنيد.

از اين پس، آسوده خاطر كودك خود را به پارك و مراكز خريد ببريد، ردياب را در جيب فرزند خود بگذاريد، در صورتيكه فرزند شما در شلوغي از شما دور شد، با هشدار به موقع مانع گم شدن فرزند خود شويد. ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ يك وسيله پر كاربرد در زندگي بشر مي باشد كه مي توان از آن استفاده هاي متنفاوتي كرد

ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ

ردياب ضد سرقت بلوتوثي آي تگ

 

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد