فروش ويژه ردياب حيوانات

ردياب حيوانات

با خريد ردياب حيوانات خانگي , GPS هاي مخصوص اين موارد، مي توان با بستن جي پي اس به نقاط مختلف حيوان خانگي مورد نظر از جمله پا، گردن و يا ساير نقاط بدن حيوان مورد نظر با توجه به جثه و هيكل آن از بروز مشكلات براي آنها جلوگيري نمود. ردياب حيوانات يكي از بهترين اختراع هاي بشر براي حفاظت از حيوانات بوده است.

در جامعه هاي امروزي، هر روز به تعداد علاقه مندان به نگهداري حيوانات خانگي در جهان افزوده مي شود كه اين امر در كشور ما نيز در حال رشد مي باشد. و هر روز شاهد هستم كه در جامعه افرادي با خود حيوانات خانگي بهع همراه دارند، يا در منازل از حيوانات خانگي نگهداري مي كنند، يكي از بزرگترين مشكلاتي كه براي صاحبان حيوانات خانگي به وجود مي آيد گم شدناين حيوانات و در برخي مواقع فرار كردن آن ها مي باشد كه مي توان با استفاده از تكنولوژي جديد GPSردياب از بروز اين مشكل تا حدود زيادي جلوگيري نمود.

فروش ردياب حيوانات

در نتيجه صاحبان اين گونه حيوانات براي در پيشگيري از اين قبيل مشكلات ناچار به استفاده از ردياب هاي جديد مي باشند كه در مواقع بروز مشكل باعث كمك رساني زيادي به صاحبان حيوانات خواهد شد.

كافي است صاحبان اين حيوانات با داشتن اپليكيشن ردياب حيوانات بر روي موبايل و يا نرم افزار در رايانه شخصي از موقعيت حيوان خانگي خود در هر لحظه مطلع شوند.

در صورت خروج حيوان از محدوده ي پيش بيني شده و يا مفقود شدن آن مي توان به سرعت از طريق GPS به مشاهده ي موقعيت آن پرداخت و از بروز حوادث مختلف براي حيوان خانگي خود جلوگيري نمايند.

و همچنين در صورت بروز برخي از مشكلات، از جمله دور شدن حيوان از محل سكونت و در واقع خروج از محدوده ي پيش بيني شده در ردياب حيوانات، از طريق SMS هشدار ارسالي از GPS به تلفن همراه و يا رايانه شخصي، مي توان سريعا درصدد حل مشكل مربوطه برآمد و از بروز مشكلات بيشتر جلوگيري به عمل آيد

به اين ترتيب صاحبان حيوانات خانگي مي توانند با خيال آسوده با بهره مندي از تكنولوژي موقعيت ياب مكاني GPS به نگهداري آنها پرداخته و نگراني در خصوص مفقود شدن و يا ساير مشكلات را نداشته باشند.

بنابراين همان گونه كه مشاهده مي شود گستره ي استفاده از تكنولوژي جي پي اس – ردياب روز به روز در كشور مان در حال افزايش بوده و افراد و سازمان هاي مختلف به مقاصد مختلف مي توانند از آنها استفاده كرده و از مزاياي فراوان و مفيدي كه ردياب مي تواند براي آنها داشته باشد بهره مند شوند. از ردياب مي توان در بسيار از زمينه هاي كاري و زندگي روز مره بهرمند شد

دستگاه ردياب حيوانات با باطري دوبل تا ۱۲ روز آماده به كار است و مكان دقيق حيوان مورد نظر را به شما اطلاع مي دهد. اين دستگاه با قلاده رايگان قابل استفاده در همه نوع حيوان خانگي مي باشد.

با نصب اين ردياب بر روي حيوان خود و تعيين محدوده به محض خروج حيوان از خانه يا اسبل دستگاه با شما تماس گرفته و اطلاع مي دهد و مكان حيوان را هر لحظه به شما اطلاع مي دهد و شما با خيال راحت حيوان خانگي مفقود شده خود را پيدا مي كنيد

مشخصات ردياب حيوانات:

مكان يابي و موقعيت يابي بسيار دقيق با اختلاف كمتر از ۱ متر
ديدن مكان دقيق حيوان مورد نظر روي نقشه گوگل (نقشه جهاني زنده)
امكان رديابي آنلاين از طريق سايت شركت (سامانه رديابي آنلاين)
امكان رديابي به وسيله SMS پيامك
امكان رديابي از طريق نرم افزار موبايل براي گوشي هاي اندرويد و آيفون IOS
داراي سنسور ضربه بدين صورت كه در صورت حركت حيوان به شما اطلاع مي دهد
داراي باطري بسيار قوي ۱۹۰۰ ميلي آمپر كه امكان كاركرد دستگاه را تا ۱۲ روز بصورت استند باي را مي دهد
سازگاري با تمامي اپراتورهاي تلفن همراه
با آنتن GPS قوي كه حتي در داخل مكان هاي مسقف شبيه استبل نيز ماهواره GPS را رويت مي كند و آنتن دهي بسيار قوي داريد
داراي قلاده رايگان آماده نصب روي حيوان مورد نظر

يك سال گارانتي تعويض بي چون و چرا

قابليت رديابي از طريق موبايل، كامپيوتر، تبليت، و پيامك (SMS)

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد